19756 XP
859 inlägg
Daxter_SSJ4 skrev:
:D >;) B3
De ser ju ut som att de skulle kunna vara huvudkaraktärer i något koreanskt lågbudget barnprogram :/
Jag ser inte riktigt vad det är som gör att just dessa starters gentemot tidigare skulle kunna stämma in på den anklagelsen.
De liknar snarare Neopets, om du frågar mig. Åtminstone Froakie och Fennekin, men det har jag absolut inget emot.
Och jag som tyckte leg. såg hundratals gånger bättre ut än starterna eftersom de skiljer sig från hur leggare har sett ut de senaste 3 spelen.
Jag förstår inte riktigt varför de ser bättre ut bara för att de skiljer sig från vanliga legendariska.
Och f.ö. håller jag inte heller riktigt med. Hjorten har likheter med Virizion och Dialgas färger.
Zekrom och Reshiram är de som jag tycker skiljer sig mest.
Och snacka inte skit om Tepig och Mijumaru. Snivy såg ut som en fikus, så jag bryr mig inte om honom.
Hur snackar jag skit i om dem egentligen? Jag sa att jag från början var missnöjd med de, inget annat.
The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?